عشق یعنی

عشق یعنی



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت20:32---21 مرداد 1393
والله من شکلات دوس ندارم و نمیدونم برو از یه قناد بپرس
پاسخ:ماش


نفیسه
ساعت16:39---19 مرداد 1393
نه مرسی همون آیدا یا نفیسه خوبه
پاسخ:به دور از شوخی ......... آیدا اسم یه بیسکویت نبود ؟؟؟ شایدم شکلات


نفیسه
ساعت13:41---17 مرداد 1393
ب خدا یه بار دیگه ب من بگی مامان بزرگ ته ریش نداشتت رو با موچین میکنم
پاسخ:بگم سن چون جنتی ؟؟؟؟


نفیسه
ساعت20:00---16 مرداد 1393
باشه من مامان بزرگ تو هم اقا بزرگ از اونایی که تا زانو ریش دارن اقا بزرگ شوما دست کمی از شتر نداری خوووو
پاسخ:من هنوز زن ندارم که آغا بزرگ باشم ................... بعدشم ته ریشم ندارم


نفیسه
ساعت8:04---13 مرداد 1393
آرزو بر جوانان عیب نیست.ولی شتر هم تو خواب پنبه دانه دید
پاسخ:مامان بزررررررررررررگ ............. من که شتر نبودم که چیزی ببینم .... خخخخخخخخخ


نفیسه
ساعت20:59---12 مرداد 1393
اوووووووکی انتقاد هم میکنم ببینم به کجا میرسم؟
پاسخ:اگه رسیدی به منم بگو


نفیسه
ساعت16:40---12 مرداد 1393
پس الان دارم چیکار میکنمممممممم؟؟؟؟؟؟؟

نه تو بگووووو چیکار میکنم جز نظر دادن؟؟؟؟؟
پاسخ:منظورم اینه انتقاد کن


عسل
ساعت20:17---11 مرداد 1393

به چه مي خندي تو؟

به مفهوم غم انگيز جدايي؟ به چه چيز ؟

به شکست دل من يا به پيروزي خويش ؟

به چه مي خندي تو؟

به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟يا به افسونگري چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟


به چه مي خندي تو؟

به دل ساده من مي خندي که دگر تا به ابد نيز به فکر خود نيست؟

خنده دار است بخند.

سلام وبلاگت عالیه امیدوارم موفق باشی ب منم سر بزن خوشحال میشم.www.taraneeshgh.parsiblog.com
پاسخ:حتما


نفیسه
ساعت14:37---11 مرداد 1393
واااای من هرچی میگم تو ی چیز ازش در میاری هاا
بله کاری داری؟؟؟؟؟
پاسخ:ماییم دیگه ............. نه کاری ندارم .......... نظر بده فقط


نفیسه
ساعت22:39---10 مرداد 1393
غلط کردم بابا....چرا میزنی؟؟؟؟؟
هرچی میخوای بزار
پاسخ:من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دست بزن دارم ؟؟؟؟؟؟ نفیسه ؟؟؟؟؟؟؟؟


نفیسه
ساعت8:11---10 مرداد 1393
رضا عاشقی اینقدر پست های عشقولانه میزاری؟؟؟؟ لااااااااایک
پاسخ:شما بگو من چ پستی بزارم .............. هر چی شما بگی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: اس ام اسعشقیعشقی با عکسدلتنگی همراه تصویر

برچسب‌ها: عشق یعنی فقط تو
[ پنج شنبه 9 مرداد 1393 ] [ 10:55 AM ] [ Dash Reza ]
[ ]